انت بتحلم

باختصار فكرة مجنونة مدونة مفتوحة وتواصل مستمر بس من خلال سؤال لازم تجاوب عليه عزيزى الزائر ..وبمنتهى الصدق مع نفسك ..مش ضرورى تكون صادق فى كلامك معايا .
السؤال // انت بتحلم ..؟..بتحلم بايه ..؟حلمك اتحقق ..؟ طيب ممكن يتحقق ؟..مقومات تحقيقه ايه ؟....انت بتملك المقومات دى...؟
سِؤال واحد بعلامات استفهام كتييييييرة ..!!!
اكتب بس ظروف حلمك وويمكن نخرج بنتيجة
وفى النهاية اللهم اجعله خير .








الثلاثاء، 30 مارس 2010

القرين

انا طول عمري باحلم اني ابقي شخص واحد بس وكل مرة ألاقي نفسي اكتر ابص في المراية الاقي واحد تاني معايا او اتنين حاجة غريبة مش كده الاغرب انفيهم شبه مني بس الاتنين مش انا قصدي التلاتة مش انا نفسي ابقي واحد بس علشان اعرفني كويس وما اخبيش التانيين واتفرزع منهم



يمكن بتشوف نفسك وانت مش حابب تشوفها كويس ..بتبص عليها من برة حاول تشوفها من العمق او تشوفها بعيون حد تانى ..يكون برضه انت ..يمكن تلاقى انك واحد صحيح والقرين ال جنبك حد تانى واحد صحيح بس لوفرة  الشبه بينكم شايف انه برضه انت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق