انت بتحلم

باختصار فكرة مجنونة مدونة مفتوحة وتواصل مستمر بس من خلال سؤال لازم تجاوب عليه عزيزى الزائر ..وبمنتهى الصدق مع نفسك ..مش ضرورى تكون صادق فى كلامك معايا .
السؤال // انت بتحلم ..؟..بتحلم بايه ..؟حلمك اتحقق ..؟ طيب ممكن يتحقق ؟..مقومات تحقيقه ايه ؟....انت بتملك المقومات دى...؟
سِؤال واحد بعلامات استفهام كتييييييرة ..!!!
اكتب بس ظروف حلمك وويمكن نخرج بنتيجة
وفى النهاية اللهم اجعله خير .








الأربعاء، 17 مارس 2010

البداية عندى

طبيعى لازم أبدأ بنفسى ..ايوة بحلم..أكون أنا من 15 سنة ..طاهرة وبريئة ..رغم الشقاوة والعفرته ..ويستمر الحلم كده ..أكبر كده وبناتى برضه يبقوا كده ..وأفضل ما اشوفش من الدنيا غير السعادة ..والحرية المطلقة ....حلمى خلص لحد هنا ..لأنه حلم ما اتحققش .

                 البحيرة
17/3/2010
10.32

هناك تعليق واحد:

  1. متهيألي كده الاحلام عاملة زي الانسان بتختلف وتكبر مع الزمن يعني مثلا زمان كنت باحلم ابقي بياع قماش ولما كبرت شوية قلت ابقي بياع فاكهة وبعدين لقيت نفسي باحب الاغاني فقلت ابقي موسيقار والدنيا اختلفت بعد كده لقيت عايز ابقي انا بحلم ابقي انا لاني اكتشفت ان كل الاحلام دي ما كانتش بتاعتي ومن النقطة دي بس حسمت كل احلامي في اتجاه السما باحلم اطير ولسه ما اتحققش ...

    ردحذف